9

persoalan????

hye guys..
ary nieh atin nak tnyer 1 persoalan...
 atin nak tnyer pendapat korang dalam 1 perkara neih...
hope korang leh tolong ngan bagi comment...
okies...

atin nak tnyer...
boleh kan dari sahabat baek menjadik kekasih...
mmg mudah kan....
tp knp???? bile sudah berkasih...
ssh untuk kekasih itu kembali menjadi sahabat semula...
kenaper???




9 comments:

Anonymous said...

aku tau atin...mgkin sbb kita dah berkasih syg dgn seseorg tp bila kita putus mmg susah kita nak jd kwn sprti dulu kala...i've been through it many times....sob!! sob!! hahhhahha..tp pape pun walopun hbngan sudah berubah , namun perasaan tidak dpt d ubah sehingga ke akhir hayat...huhuhuh

nur_cahaya said...

yup...
tp x salah kan lau kiter berkawan semula...
T_T

n4dh!3r4 said...

lumrah hidup la tu atin.. benda yg kita suka lama2 akan jd syg.. mcm sahabat baek. lama2 akan jd kekaseh. tp benda yg kita benci, kita akan buang jauh2. kalau da putus dgn kekaseh tanpa rela msti la nk jd sahabat pun da payah kan.. :)

nur_cahaya said...

yup...
betul tuh...tp pelik kan sebelom jadik kekasih...kater walau aper pown yang terjadik ttp akan kawan semula...
but skng???
.......

Ezao' Edogawa said...

betul2 persoalan ni kak...? mcm mana ek? mungkin susah la kot apabila kwn kita tu dh jd kksh kita, n then apabila kita dh tidak brksh dgn dia mungkin susah dia nak terima. yelah mungkin dia masih anggap dia bersama kita bukan sebagai kawan tetapi kekasih...

SheY PuLL said...

mungkin sebab malu kot...
dan perasaan tu dah x same..

nur_cahaya said...

tp lau dah kawan xder makne nyer malu...

gadis comel said...

aippp.. pengalaman sendiri ker?



hehe.

nur_cahaya said...

erm....
part tuh kner pk kan bnyk kali laaa...

Post a Comment

Back to Top