2

akhir nya

lepas lame dah x kene tag...akhir nyer dapat jugak..thankz ya...


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
kejayan aku , keluarga dan kengkawan aku...
2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
biskot kat bilik...hahaha..lapa biler teringat...


3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nant
aku nak buat atas bukit...kire2 macam gerden nyer consep laa...hehehehe

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
erm..jap ye ker???hahhaa...sory awk..
5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
....
6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

erm...cafe kot..haahha
7. Novel buku / majalah yang terakhir korang beli?
erm buku os..hahahaha..rm11.50
8. Apakah nama penuh korang?
nurfatin izzati binti yamaludin..(popular kot) xkan x kenal..hahahaha
9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

erm...nenek n datok...ader kene mngene ker???

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
owng yang ........
11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ye laa...napo nakk tlg basuh kan ker???
12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
saya nak pg mesir...yepi yepi
13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
lalalalaala
14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
name gelaran:jenab
budak kelas a.k.a budak bilik
dyer pompuan..
15. 
5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
family
diri sendiri
patung2 ku
cik tedy
friend

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
adoi...suker jerk dgr sumer..

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
13.11...smbut dalam bas nak balik umah..hahaha...sedih...T_T

18.  3 orang blogger yang korang nk tag

http://secretofalphabet.blogspot.com/
http://www.bukananaktokey.com/
http://lagendabdknakal.blogspot.com/
http://diaryza.blogspot.com/
(disebab kan eyza suker tag nieh,,,so kame kene tag..maaf ye terlebih sorang..hahaha)



19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
adik junior kat sekolah...yeah...and gud luck 4 your spm ya






2 comments:

Vintage Rose said...

urghh..bhye tag budak spm ni t die x tenang nk jwb paper asyik tringt nk jwb tag fatin je hihi

http://missdilah.blogspot.com/2010/11/yuna-i-love-you.html

fatin izzati said...

hahahaha....
xper...dyer x on9..
tgu laa dyer on9 nati...
^_^

Post a Comment

Back to Top