5

Nak kurus ingat joegrimjow

saper yang x nak kurus kan...sumer owng nak kurus..nak naek berat badan bukan maen senang lagi...tp nak kurus...bukan maen ssh lagi...erm....
nih aku yang sekarang...terlalu comel untuk aku ungkap kan..hahahaa...



td mase bw kat blog abg joegrimjow..aku ternmpak contest nieh..so aku pown join laa...sggup carik balik gmba dulu time aku rase diri aku kecik dari sekarang..ahahah

abg joegrimjow dulu pown penah besar jugak..lagi besar dari aku...tp abg joegrimjow mengamal kan Herbalife than dyer pown leh jadik kurus balik...


nieh time aku rase diri aku kecik laa...mgkin bg abg joegrimjow n yg laen macam samer jerk kan gmba kat atas ngan yg bawah nieh...x bnyak beza pown...
tp sebenar nyer..gmba kat atas skali tuh aku dah pakai baju saiz XL..
time dulu aku pkai saiz L jerk...


baju yg aku mksud kan baju uniform kolej aku...nak kurus balik macam joegrimjow...
so lau nak kurus macam  abg joegrimjow jom amal kan gaya hidup yg sihat + Nak kurus ingat joegrimjow
~agagaga~



5 comments:

Mama JnJ said...

goodluck ya

laksamberlipat said...

tq mama....

fatien ! said...

na gemuk kemain senang, na kurus kemain susah. betol2.

laksamberlipat said...

hehehe...
betol tuh...
kau laki xper comel..
lau pompuan..ssh nak cite...
hahaha

joegrimjow said...

wahaa
tahniah dah kurus. kesihatan tu penting kan =)

Terima kasih sebab join. Keputusan dah diumumkan. Boleh check kat sini
Nantikan contest dari joegrimjow lagi okeh =)

Post a Comment

Back to Top