0

blaja lagi

erm...nasib baek pagi nieh xder kelas...lau x aku lmbt laa lagi..hahaha sbb nyer aku tido lmbt laa semalam...lalalala...erm..cakap pasal blaja nieh...bulan 6 nak muler practikal dah...waaaa takot nyer....aku yg x penah pg keje...n x taw macam mner nak keje nieh...adoi...trime jerk laa kan..dah laa dpat tmpat yg deb000m...mau nyer x tambah takot aku lagi...nak taw aku dapat kat menr???..korang view gmba kat bawah neih...
google source
ha...lau aku kner jage papan nieh plak..mahu nyer yg terbang awal jadi lmbt...ahahaha...yg terbg lmbt jadi awal...ahahaa...kelam kabut laaa...waaaaa.....x nak...

jasa baek pakcik google
paper pown doa kan aku....hope semua nyer selamat...x nak jadi paper x memalukan...btw taniah tok adik aku fatihah coz dapat masok UIAM...good luck to u...n angah x saba giler nak anta ko ary sbtu nieh...hehehehee



0 comments:

Post a Comment

Back to Top