2

test exam + final

hahaha dah nak test besok nieh...ader 2 paper lagi tuh...masih lagi aku on9 then ciap leh tgk movie plak tuh...ahahaha...aper laa aku nieh kan..skng nieh plak leh aku update aku nyer blog...giler sengal laa ak nieh...paper pown aku x kesah laaa sb td petang aku ader tgk 1 movie nieh...movie laamer laaa....rase bangge laa sbb effort aku nak download sendiri kan...haahahah....

ok berbalik pada movie td...aku tgk cerita AKU TAK BODOH..cerita yg penah kuar pangung ary tuh...erm...cerita nieh best n terlmpau ok sgt..hahaha...korang nak taw x sbb aper...sbb bagi aku kan cerite nieh ader pangajaran yg tersndiri...


sbb aper aku kater best...sbb nyer bagi aku cerita nieh pasal pengorbanan sowng bapa...erm..pengorbanan yang x terkira...sowng bapa yang mahu kan anak nyer berjaya...dan nak anak dyer lebih berjaya dari diri nyer...erm...so sempena hari bapa yang x lamer lagi nieh kan..aku nak ucap kan selamat ary bapa kat ayah aku...YAMALUDIN BIN MAT SARIF...

so n3 tok ayah aku...aku akan cuber karang...tp bukan sekarang...coz besok test whey...


p/s jumaat nak pg kl..(muzium pdrm) wat xsgmnt whey)..sbtu carik umah sewa kat klia...




2 comments:

Diari Si Froggie said...

sempat lagi ea? hehehe...
xpernah lagi tgk cite nie..harus ditgk lagi2 time hari bapa kan..
good luck dear..

Hanis Atikah said...

ye ke best.. rugi la xd tgk..hehehe.. ank solehah nie...heheh

Post a Comment

Back to Top