0

New life at Unimap



waaaa lamanya tak update sebab malas maybe..hahaha...btw now i'm student again at Unimap..for those yang suka kan adventure tuh boleh laaa mai smbung study kat sini...oppssss tetibe plak kan cakap utara..hahaha

as all know Unimap nama penuh nya Universiti Malaysia Perlis dan ada di seluruh perlis yang kecil lagi comel nieh...hehehe...study kat sinie perlukan bnyak kesabaran dan duit..hahha sapa cakap perlis makanan nya murah...T_T...menangis babe aku kat sinie...tp xder laa aku nangis kat phone ngadu kat mak ayah aku kan...

apa lagi yg best pasal Unimap nieh ek...erm...dont know...but bila dah dekat 3 mggu aku kat sinie...alhamdullilah aku dah biasa...so far so good....



               

                            



lupa paling best korang boleh pg padang besar dan sgt best bershopping di sana..hahaha

0 comments:

Post a Comment

Back to Top