0

Hanya insan biasa

aku hanya insan biasa...
Bangun lewat..
Tido lewat..
Makan ikut suka..
Maggie setiap masa...
Rajin buat kerja..
Malas tido saje..
Sabab jauh dari kelurga..
Jadi tiada siapa nk marah..

Tp aku hanya insan biasa...
Rindu itu satu lumrah..
Marah itu harus...
Sedih bila sakit..
Diam bila stress..
Rindu kan keluarga yang jauh..
Marah dengan perangai sendiri ......
Sedih bila dipinggirkan...
Diam, stress dengan belajar...

Tp aku hanya insan biasa..
Yang kata takpe...aku ok...
Yang tnya kau knp...aku ada untuk dgr..
Yang cube jaga hati...tp disakiti..
Yang senyum bila terasa hati...sbb aku anggap kau kawan...
Sedang kan dlam hati...
Apa yang aku fikir...
Masalah aku sendiri..pendam...
Senyum tp menangis dalam diam..

Aku hanya insan biasa...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top