0

Selamat hari ibu

Saya tak tahu apa pengaruh yang 'dia' ada..
Saya tak tahu apa ilmu yang 'dia' pakai...
Saya tak tahu apa petua yang 'dia' amalkan..
Segala yang 'dia' lakukan penuh dengan magic..
Sepatah kata-kata 'dia' boleh buat saya ketawa..
Lirikan mata 'dia' boleh buat saya menangis..
Setiap senyuman 'dia' sentiasa penuh makna..
Hanya 'dia' yang paham dan tahu semua tentang saya..
Naluri 'dia' sangat hebat...walau saya dan adik beradik yang lain berada beribu batu jauh dari 'dia'...tapi 'dia' tetap tahu apa yg kami rasa...
'Dia' sangat hebat..semua yang 'dia' lakukan penuh dengan kasih sanyang..
Walau 'dia' marah...sedih..suka..'dia' sentiasa senyum..
Terima kasih sbb sentiasa ada walau saya tak ckap saya rindu...
Terima kasih sbb sentiasa ada walau saya tak cakap saya sedih...
Terima kasih segalanya..terima kasih u r the best..just 4 you
Selamat hari ibu buat 'dia' Fazilah Harun dan ibu2 yang lain..

0 comments:

Post a Comment

Back to Top