0

tag

setelah lamer ak x kene tag...nmpak nyer sempena tarikh 31.13 2010 neih aku dapat jugak...heheheh...suker suki....

ok2 aku telah di tag oleh cik CEILA GHAZALI...dan sebenar nyer tag niehr bermula dari sorang yang aku pown x taw n kenal saper....dyer owng sumer pgl dyer pakcik...so aku pown pgl pakcik laa...PAKCIK...




ucapan anda ?
sy bersyukur kera telah dapat tag neih sempena nak masok tahun baru..hehehe...melalut suda...

4 ciri gurl utk dijadikan wife
aku pom puan laa...lau laki....
1. tggi dari aku laaa
2.beriman so mampu bimbing aku kejalan yg benar..
3. ader pekerjaan yg tetap..so xder laa ku kner makan pasir + keje..
4. mampu wat aku gembira, ketawa dan mampu melindungi aku...

tips kekalkan hubungan dgn partner
alamak...no comment laa...lalalalala~~

pernah jumpa doa pendekat jodoh & putus cinta
erm lalalala jugak laa.....

tag 10 orang
tguu di shout boz anda..hehehe





0 comments:

Post a Comment

Back to Top