berangan

erm..yeah buku cerita M.A.I.D dah abis bace..ahahaha...macam x caye plak...x sgka betol aku dapat abiz kejap sgt...hehehehe...bagi aku ceriter tuh sweet giler..rase nak jadi watak dalam cerita tuh jugak...

best kan lau dapat husband yang romentik, sweet and macam2 lagi laaa....erm...rase macam nak kawen cepat plak laa....hehehehe

lau mama aku baca nie....hahaha...msti kene laaa...tp aku taw mama aku msti bace nyer...ngeee...macam x sgka plak aku cakap aku nak kawen just sbb aku bace novel tuh jerk...

tp parit getir hidup berumah tangga aku x pk kan plak kan..erm...aper laaa aku nieh...

paper pown insyaAllah aku nak blaja dulu..lau boleh smpai yang termampu laa..eheheh..tp lau ader saper2 yang nak masok minang tuh..leh jerk...tp kner laa tggung coz aku nak smbg blaja..ngaaa2...
p/s " mama angah maen2 jerk k"

so jom view muker budak gatal nak kawen tuh..ahahah...





mama angah x nak kawen lagi..sajer jerk berangan..hehehe....




1 comments:

Lydia Miza said...

hehe..berangan nak kawen dan dpt suami romantik tak salah dik.kak LM pun dulu berangan camtu gak.dan bila dpt..mmg suka sangat.cpt2 kawen nnt muda2 dah dpt ramai anak..keh3

Post a Comment

Back to Top