0

saat aku merindu

semanjak dua menjak niehkan aku rase kadang2 sedih MySpace kadang rindu MySpace and sometime kadang2 rasa marah jugak MySpace..erm..the aku tnyer laa kat kawn aku...you know what..membe aku terus bagi masej nieh kan aku..ahahha...

GIRL : ustaz kenapa ya hati perempuan nie tetibe jerk rasa sedih
            tanpa sebab?..
            ada orang kata syaitan yang ganggu..
            ustaz ada petua x untuk elek kan hati kiter nieh dari sedih?
            kadang2 biler bangun pagi rasa sedih, kadang rasa rindu plak..
            tapi masalh nyer saya x taw rase sedih dan rindu tuh ditujukan pada siapa??

USTAZ : semua 2 perkara biasa yang terjadi pada hati seorang perempaun. hati
               perempuan mmg halus, hanya lelaki sejati mempu jadi penawar nyer...

then aku terus kata WHAT???? saper plak yang nak jadi guy yg jadi penawar nieh...tidak....mner aku nk carik..hahahaha....



so conclusion nyer aper yang aku merapu nieyh...


p/s kepada junior ku...nieh akk dah update nieh suker x???



0 comments:

Post a Comment

Back to Top